Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Hoppas ni har sovit gott inatt. Själv var jag
jättetrött, så somnade direkt efter Oskyldigt dömd. Nu är jag i alla fall vaken
och ska snart bege mig mot skolan.

Skönt med kort dag idag, liksom varje Torsdag. Har inriktningarna nu på
morgonen i två timmar, och sedan har vi Pedagogiskt Ledarskap. Efter det
brukar jag sluta i vanliga fall, men idag har vi något 11.45 om bilbälten och
sånt där.. Säkert samma som vi hade i högstadiet, får se vad det är för något.
Om jag har varit med på det tidigare, då kanske jag slipper idag..

Har nyss pratat med mamma i telefon också, vi har inte ännu fått höra
något om lägenheten.. Så hon skulle kontakta fastighetsskötarna.
Sedan har vi hittat en större etta som jag gärna skulle vilja ha. Hoppas
hon hör av sig, hon som har lägenheten! :)

Nu ska jag snart åka, hörs senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0