Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag inte
klaga, slutar 13.20 varje tisdag så.. :)
Förlåt för den dåliga uppdateringen igår! Jag skrev bara en gång igår, skäms
nästan.. Men jag hade inte tid att blogga, det är fullt upp i skolan just nu inför
praktik-veckorna. Har tre prov att plugga till, och alla är nästa vecka..
Som ni vet så går skolan före bloggen, och det hoppas jag att ni förstår!



Vad har hänt idag då?
Började 08.00 med Matte B, inte det roligaste precis. Fortsatte på Repetitions-
uppgifterna inför provet. Under Engelska B-lektionen gick vi igenom gramatik.
Usch, varför ska det finnas? Det är sååå tråkigt! Lunchen var ingen höjdare
det heller.. Blev att äta fil och flingor..Sedan hade vi Idrott och då var det
orientering kring skolan, även lite orienterings-poker.  ;)

Sitter nu här hemma med en kopp te för att stressa ner litegrann.
Ska strax träna till engelska provet en snabbis, innan jag börjar plugga
inför svenska provet. Kanske även hinner mer att plugga till matte provet? :/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0