Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv blev min
dag lite längre än vad det var tänkt.. Jag skulle ha slutat 13.20, men vi
slutade 13.30 idag. Nu är jag i alla fall hemma och ska snart förhöra älsklingen
på teori-frågor.

Började skolan 08.00 med matte, det gick helt OK. Fick hoppa över hela 3.4:an
för allt det ska man räkna med en grafräknare (miniräknare som ska rita grafer).
Sedan hade vi engelska vid 9-tiden, då spelade vi något spel. Det var jätteroligt!
När vi fick lunch var vi in till matsalen för att äta fil, sedan gick vi till manhem
och hälsade på lite folk.  :) Dock blev det inte långvarigt, en sur lärare ville inte
ha oss där så vi fick gå ut. Men efter ett tag gick vi in, och då brydde de sig inte.
Satt sedan i skolans cafeteria och spelade Skip-Bo, det var ju skitroligt! :)
12.30 fick vi gå på en föreläsning, en kille skulle berätta om hans resa till
Indien, det var något projekt osv. Nackdelen var att han pratade på engelska
så man förstod inte allt han sa, men fattade sammanhanget i alla fall.


                                      Manhemsskolan

Nej, nu ska jag förhöra älsklingen på teorin samt dricka upp mitt cappucino
innan jag börjar med maten. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0