Sortering

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag? Själv har jag redan
skrivit om min skoldag här nedanför. Jag nämde ju även att älsklingen hade
köpt chokladmuffins åt mig, kan berätta att jag redan ätit en till mitt te. ;)

Jag har verkligen haft fullt upp hela kvällen, inte underligt på att jag jämnt
känner mig stressad! Älsklingen har ju varit i Bjumis och målat alla våra
IKEA-ramar guldiga under dagen. Vad passar inte bättre då än att sortera
i fotoalbumen? Det har jag pysslat med i över två timmar, jobbigt men nu
är det gjort i alla fall. Förut var det bilder från tex julen 2005, och sen
helt plötsligt luleåkalaset 2008.. Men nu är allt sorterat i rätt månad och år.
Imorgon börjar jag kanske välja ut nya bilder som ska hänga i våra fina
guldramar. Eller vad säger ni?

Tyvärr finns det inga före-bilder på ramarna, men de var rosa, svarta och
vita IKEA-ramar. De heter typ Nyttja. Men nu heter de; Lyx nr. 1 ;) *haha*

Nej, nu ska jag sova. Imorgon ska vi vara ledare hela dagen.
Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT * <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0