Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en bra helg? Själv kan jag säga
att min har varit bra, om vi bortser ifrån förkylningen som bara blir värre.. :/
Igårkväll var vi hos moster och hälsade på eftersom hon fyllde år. Älsklingen
hittade en ny tjej igår, Wilma. ;) Hon var helt förtjust i Henke, haha jättegulligt.
Lekte kurragömma med Lucas, oj så han tycker om det. Men han missförstår
det där med att gömma sig och vara tyst - han ropar istället "här är jag"..
Men han lär sig med tiden, han är ju inte ens 3 år ännu så.  :)

Dagens planer då?  Åka hem till Kalix! Ska äta middag här hos mamma
vid 14-tiden typ, och sedan ska vi åka tillbaka till Kalix.  Jajamän, ikväll blir
det att plugga.. Läsa till redovisningen på Onsdag, ska redovisa om 6-7
åringen. Hur deras språk och läsförmåga är och så vidare.. Så bäst att träna!

Nej nu ska jag läsa mejlen. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0