Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig helg? Själv har jag haft
jätteroligt tillsammans med Haparandabon. Ska berätta mer om gårdagen
i ett senare inlägg - dock kommer det inga bilder.. Glömde fotografera, det var
alldeles för kul! :)

Dagen då? Det blir att ta det lugnt så gott som hela dagen.. Mamma kommer
snart hit för vi ska åka iväg och titta på en etta åt oss på 47 kvm med kök
och allt! :) Den är verkligen skitsnygg på bilderna, så ska se hur den ser ut
i verkligheten. Dock är det en på HSB som har förtur på den eftersom hon
jobbar där, skit.. Sedan ska vi ut och äta med mamma, hon skulle bjuda.  :)
Efter det kommer jag nog sitta ett x-antal timmar och spela Vem vill bli miljonär
som vi äntligen har fått. Måste även renskriva min reflektion av barns
sexuella utveckling..

Nej, nu ska jag skriva om gårdagen i ett separat inlägg.
Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0