Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Ingen har väl missat vad det är för dag idag?
Precis, det är min födelsedag! Så nu är jag äntligen 17 år, bara ett år kvar till
körkortet. Tiden går jättefort kan jag meddela er som inte redan vet om det..
Jag tycker det var igår jag körde moppe tillsammans med Sanne och var ute
hela nätterna - men det är tre år sedan! :)



Dagen började med frukost på sängen, älsklingen är verkligen världens bästa.
Min morbror ringde redan 08.30 och grattade mig, och mamma ringde vid 9.
Har bäddat sängen nu med överkast och allt, mycket prydligt! Måste ju vara
fint när släkten kommer på besök under eftermiddagen. Ska snart sätta igång
och dammsuga samt skura, sedan ska jag diska bort frukosten innan vi duschar.
Som sagt; Det ska vara fint när man får besök! :)

Har öppnat en present redan, som älsklingen gav till frukosten - Presentkort
på Rina Make-up! Då ska jag köpa den där Kylie Minouge parfymen som jag
ville ha när vi var och tittade. Min älskling är världens bästa, så är det ju bara! <3

Nej, nu ska jag dammsuga och allt det där.. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! :)

2008-09-14 @ 12:45:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0