Pluggande hit, pluggande dit..

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? I inlägget nedanför
har jag skrivit hur min dag har varit, så läs där. Men som sagt, jag är fortfarande
snorig och hängig.. Tror jag har fått tillbaka febern, känner mig varm och konstig.
Usch jag hatar förkylningar! :/



Sitter fortfarande hemma hos älsklingens föräldrar i Bjumis. Älsklingen och
hans pappa kom hem vid 15-tiden, så de var inte borta så länge. De tjänade
ihop lite pengar på balkarna, tur det. :) Jag har pluggat och pluggat hela dagen
här.. Ped/Soc hela tiden, läst på redovisningen nu tre gånger. Snart borde
den sitta som gjutet i huvudet på mig, haha. Hoppas det kommer gå bra
på Onsdag med redovisningen trots min jobbiga näsa.. ;b

Nej, nu ska jag sätta igång lite musik och sedan läsa en massa bloggar.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0