Plugg

Godkväll på er allesammans! :) Har ni tittat på IDOL? Självklart har jag och
älsklingen suttit bänkade framför tv:n. Fyfasiken vad bra 16-åriga Anna var!
Den tjejen kommer gå långt, det vet jag.



Imorgon är jag ledig som sagt, men det betyder inte att jag har det lugnt..
Har suttit och pluggat tidigare ikväll, och nu ska jag fortsätta med engelska.
Vi ska ha engelska prov nästa vecka, så ska titta igenom CD-skivan som
följer med boken. Kanske något att ha inför provet? :) Får se när det blir
att sova ikväll, har ingen panik precis - men ska försöka vara i säng före 23.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0