Party!

Godmorgon på er allesammans! :) Hade ni en trevlig fredagskväll? Själv har
jag inte haft så roligt på länge, som jag hade igår. Det var tänkt att jag skulle
plugga till engelska provet, men vaf*n jag fyller ju år imorgon. Det måste ju
självklart firas! Så efter 20-tiden fick vi chaufför till Risön, kanon! :)



Blev fullt ös där, ölspelet och mitt i allt började de gymma. Haha!
Fem killar och två tjejer, men innan natten var slut så var det jag och fyra killar.
In till Kalix före midnatt, då alla var sugna på fylle-mat. Men tror ni någon grill
har nattöppet i Kalix på fredagar? Nej precis! Vi åkte runt till varenda grill och
ingen hade öppet.. Så vi stannade utanför Hemköp för att snacka med folk.
Skitroligt, dock vääääldigt kallt! :) Sedan åkte vi runt och sjöng för fullt,
hade en rolig kväll. Civilpolisen hade verkligen inget annat och göra mer än
att köra efter, haha. Som tur var så var vi lagliga, vilket inte den andra bilen var.

När vi kom hem under natten blev det bums i sängen. Så jäkla skönt att
slänga sig i sängen och sova! Har sovit fram till nu, men känner mig fortfarande
trött.. Kan säga att det blev en lyckad födelsedags-fest även fast jag var ensam
tjej.  ;) Bilder kommer upp i ett separat inlägg - blir bara fyra bilder men ändå.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0