Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag inte
klaga precis, dock hade dagen kunnat vara lite kortare. Idag hade vi skola
mellan 08.00 - 15.30, usch det är inge roligt alls! Vi är vana och ha mycket
hål, eller sluta tidigt - men så kommer Onsdagarna och de är lååånga.. ;/


                               Filipsborg, där hade vi Qigong

Började skoldagen på Filipsborg, vi på stresshanteringen skulle prova på
Qigong. Kan säga att det var jobbigt för armarna eftersom man skulle hålla
dem ovanför huvudet nästan hela tiden. Annars var det inte alls jobbigt, men
man kände sig lite trött efteråt. Sedan hade vi Pedagogiskt Ledarskap och
då fortsatte vi med pedagogiska teorier. Till lunch var det någon äcklig soppa,
jag åt macka med ost istället. :) Efter lunch stod Svenska på schemat, och
där hade vi genomgång av projektmallen. Vi ska skriva efter den mallen
nu när vi gör pedagogiska teorier-arbetet. På inriktningarna var hela klassen
tillsammans för vi planerade inför imorgon, samt såg en film om hur man
ska bli en bra ledare. Imorgon ska vi vara funktionärer på Trekampen för
er som inte vet det.. :)

När jag kom hem lagade jag mat, hamburgare. Sedan har jag läst FRIDA-
tidningen, och nu sitter jag här. Har även hunnit med att plugga till Engelska
provet, 51 av 51 poäng! Tror nästan att provet kommer gå bra, men får allt
se på Fredag. Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag kryper ner i sängen
en stund.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0