Onsdag

Hej på er allesammans! :) Ursäkta för den dåliga uppdateringen sen igår.
Det beror helt och hållet på skolan kan jag säga. Jag har varit i skolan fram
till 15.00, och sedan har älsklingen och Jocke suttit vid datorn och gjort teori-
prov. Dessutom har jag inte ens haft tid med dator, fullt upp!

Började med Stresshantering på morgonen, tittade på en film om ångest.
Sedan hade vi PedLed i 20 minuter innan det var lunch. Efter lunchen hade
vi Svenska och då skrev vi klart våra brev. Sedan skulle vi ha Ped/Soc men
då fick vi gå eftersom vi är klara. Så imorgon är vi lediga hela dagen, f*n
vad skönt! :) Dock blir det ingen "ledig" dag, jag måste plugga som en tok..
På kvällen är det även kalas-time, så fullspäckad dag imorgon.

Nej, nu ska jag torka disken och sedan renskriva svenskan.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0