Matte

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra lördag? Min dag har varit
som alla andra dagar, helt okej. Denna dag har jag hunnit med en tur till
Haparanda för att handla mat och lite annat. Sedan har jag för det mesta
suttit och räknat Matte B, inte så hemskt som jag trodde det skulle vara.. :)
Jag lämnade dock de svåra, så det får Olle hjälpa mig med under lektionerna.
Har gjort två sidor hemuppgifter och en sida blandade uppgifter. Imorgon ska
jag fortsätta med arbeta utan miniräknare, sedan är kapitlet klart - om vi
bortser från de svåra uppgifterna som jag ska fråga Olle om.  :)

Betty rättade mig litegrann i ett tidigare inlägg, den nya maraboun heter inte
Aroma som jag skrev, haha, den heter Amigo. Jag förstod nästan att jag
stavat något galet, voi voi.  :D

Nej, nu ska jag göra en presentation till Lunarstorm.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Betty

jag tänkte bara att jag måste säga det för att den är så gooood! :D typ en av de bästa

2008-09-23 @ 08:36:28
URL: http://lerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0