Måndag

Hej på er allesammans! :) Står i skolans bibliotek just nu, även fast jag har
håltimme. Annars brukar jag ju alltid cykla hem under detta tre-timmars hål,
men idag har vi skolfotografering och då orkar jag inte cykla hem..  :)
Ska ha fotografering 13.30, efter det har vi engelska 14.30-15.30.

Har hunnit ha några lektioner idag, stresshantering och svenska.
På stresshanteringen fick vi göra en massa skit som vanligt.. Under svenskan
såg vi film, usch! >.<

Nej, nu ska jag göra annat! Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0