Makeover igen

Nu har det varit en makeover här i lägenheten, igen! :)
Igår när vi kom från Bjumis, då passade jag på att förändra litegrann här.
Jag har fått en stor tavla från IKEA, en tavla som är svartvit och där det sitter
en irlänsk varghund och en mops. Blev helt kär i den när jag såg den på
IKEA före jul. Så fick tavlan till julklapp av mamma. :)



Jag har inte riktigt haft plats för den på väggen, men nu har jag tagit
bort tre 10x15 ramar, och satt dit den istället. Kan säga att det blev grymt snyggt!
Nu kommer jag ligga i sängen varje kväll och titta på den i timtal.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0