Lyxmat

Hej på er allesammans! :) Sen sist jag skrev ett inlägg har det hunnit hända
mycket, kan man säga. Jag och älsklingen gick ner till ICA för att handla lite
grejer som fattades här hemma, sedan gick vi till Gallerian. Satt där ett tag
innan jag cyklade tillbaka till skolan för att ha en engelska lektion. På lektionen
gjorde vi inte speciellt mycket, inget ansträngande jobbigt i alla fall..  :)
Vi fick glosor, läste texten och sedan skulle man gissa lite ord och sånt där.



Har alldeles nyligen ätit lyxmat; Rostbiff, tzatsiki, gurka och tomat. Yummie!
Det är inte ofta vi äter rostbiff men det händer lite då och då..  :) Nu ska jag
börja plugga in engelska-glosorna, så ska älsklingen få sitta vid datorn.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0