Lördags-pyssel

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra Lördag än så länge? Själv tycker jag
den är helt okej, den kanske blir bättre längre fram under dagen. Har precis
kommit ut ur duschen, idag tog det längre tid än vanligt. Gjorde en inpackning
i håret, och det tar ju alltid en liten stund. Men nu är mitt hår som silke! :)
Har även smort in hela kroppen med LDB-lotion, det luktar underbart gott.

Sitter här nu och väntar medan älsklingen är i duschen. Snart borde han
komma ut därifrån tror jag, han duschar alltid jättefort.. ;b Får se när vi ska
åka och köpa något smått till moster. Mamma är rätt seg idag, haha.
Under kvällen ska vi åka dit och hälsa på i alla fall.

Nej, nu ska jag in på Family. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0