Karaoke

Hej på er allesammans! :) Vill ni veta vilken "bra" kombination jag nyss gjorde?
Jag är ju förkyld som ett as, och jag sjöng för fullt hus! Ja ni.. Jag tror min röst
försvinner ikväll, för den är helt konstig nu efter allt sjungande.. ;o



Men men, roligt är det i alla fall med karaoke! Vill ni också sjunga karaoke
men inte har någon karaoke-maskin hemma? Då är det ett perfekt sätt att
sjunga över internet. Ja, ni kan sjunga vid datorn - bara ni har en mic.
Min karaoke-maskin fungerar inte längre, så nu får jag sjunga karaoke via
datorn. Men det går lika bra plus att det är lika roligt ! :)

Det enda ni behöver göra för att sjunga är att klicka här och sedan välja
vilken låt du vill sjunga. Även roligt att tävla i detta, man får poäng för
varje låt man sjunger. :)

Ha det bra och sjung för fullt, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0