Idol 2008

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni för er ikväll? Jag tror jag vet
vad de flesta ska göra; Titta på Idol 2008? Själv kan jag säga att jag
lätt ska titta på Idol, hoppas verkligen det visas från Luleå först av allt.
Man kanske får se någon man känner? Vet både folk från Kalix och Haparanda
som sökte dit, så kanske får se dem i tv.  :)




Här ser ni vad jag ska göra ikväll - Just det! Se idol och äta cheese cruncherz
såklart! Måste säga att de är mycket godare än vanliga ostbågar. Dock
inget att rekommendera till småbarn eftersom det är riktigt starkt.

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0