Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Jag vet att det här låter hemskt, men jag ska
faktiskt sova nu.. Det ska bli jätteskönt att slänga sig i sängen och somna
på engång, jag lovar att jag somnar så fort jag lägger ner huvudet.
Har nämligen sovit en stund redan, och känner mig helt trött nu.. :)

Vilken tur att jag har sovmorgon till 9.20 imorgon, då kan jag sova till 07.30,
blir en massa timmars sömn - kanon! Har förövrigt tittat på Outsiders ikväll,
en stor släkt på 102 personer, jäklar.. Tanten hade 51 barnbarn, ruskigt
mycket om man tänker på min mommo som har 3 barnbarn..  :D
Men som sagt, nu ska jag sova.

Ha det bra så hör vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0