Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu sitter jag här, och har sett färdigt
Lilla Jönssonligan och stjärnkuppen. Inte den bästa filmen precis, de byter
karaktärer hela tiden.. I varje Lilla Jönssonligan-film har det varit olika personer
som spelar. Det är lite störande, jag vill ha de gamla vanliga. ;)

Har tittat runt lite på blocket, söker lite begagnade byråer/garderober/skåp
och allt. Hittat en bokhylla i Kalix som jag vill ha, 500 kronor. Kanske något
att köpa? Hur som helst.. Imorgon ska vi till Haparanda och jag måste vakna
tidigt, så nu ska jag sova! :)



Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0