Gårdagen

Nu tänkte jag berätta lite om min gårdag.. Hade verkligen skitroligt, och hoppas
det blir fler gånger - vilket det kommer bli! :)



13.00 mötte jag upp Carola på Gallerian för en shoppingtur. Dock hittade vi
inga snygga kläder i rätt prisklass, men för mig blev det ändå shopping. Jag
utnyttjade mitt presentkort på Rina Make-Up, köpte ett nytt läppglans från
Max Factor eller Maybelline (det som visas hela tiden på reklam..), och en
ögonskugga. Blev jättenöjd med mitt köp! :) Fikade inne på Wayne's Coffee,
yummie! Sedan gick vi iväg till lägenheten för att prata skit om haparandabor
typ.. Haha nejdå, men lite skitsnack vart de. Vid 17-tiden gick vi ner på stan
igen, denna gång för att äta middag. Sedan fick vi höra något om en fest,
så självklart drog vi dit och tittade.  :)

Kan säga att det var den bästa festen någonsin, Simon hade en Japansk
spets - en av mina favorit hundraser! Så vi myste med Wilma (hunden)
jättemycket.. :) Satt även och tittade på när alla killar spelade något som
liknade Guitar Hero, fast det var med trummor, bas, gitarr och mikrofon.
Jag hann bara komma hem så kom Matte förbi. Satt här ett tag och pratade.
Sen vart jag så trött, så jag somnade.. :)

Hade i alla fall en jätterolig dag med Carola och alla andra. Dock finns
det inga bilder eftersom jag glömde fotografera.. Hoppas det inte gör något!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0