Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har min varit
rätt dålig.. Jag har ont i halsen, och riktigt förkyld.. Knaprar halstabletter och
dricker te hela tiden. Så timmarna i skolan var en riktig plåga idag!

Hade Ped/Soc på morgonen, då blev jag helt klar med min del. Sen hade vi
rast, och då gjorde vi inte speciellt mycket. Under Engelskan diskuterade
vi som förra gången. Matten ska vi inte ens prata om, jag räknade ett tal..
Det förklarar hur dåligt jag mår, eller hur?

Nu sitter jag i alla fall hemma och dricker te för fulla muggar. ;)
Tittar på när älsklingen skruvar i sina baklysen. Jag har nämligen köpt
åt honom baklysen och sidoblinkers. Inte det billigaste precis, men det
är han värd.  :) <3 Måste snart smsa min kusinvitamin, han sa att jag
måste påminna honom - som vanligt.. Ska nämligen till Seskis i helg,
tillsammans med älsklingen.  :)



Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0