Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit bra inatt? Själv har jag sovit
som en prinsessa, jag har sovit i 10 timmar! Det är nog första gången på länge.
Kanske beror på att vi har sovmorgon, så jag har haft "tid" att sova? :)


Börjar i alla fall skolan 09.50 idag, engelska prov.. Usch, jag är nervös men

vi får hoppas på det bästa i alla fall. Måste ju tänka positivt, försöka i alla fall!

Sedan klockan 12 är det Matte B som gäller, hoppas på mer hjälp denna gång.

Det behövs verkligen, annars får min kusin vara mattelärare åt mig i helg..

Inte så långt kvar på tredje kapitlet nu, hoppas jag blir klar före praktiken! :)


Efter matten ska jag och älsklingen ner på Gallerian för att se Team Sportia.
Det öppnar ju idag, och Kalix får sin första rulltrappa - haha! ;b Haparanda

har ju redan en rulltrappa i sin Galleria som varit där i flera år, så Kalix ligger
lite efter kan man ju säga. ;) Hoppas att man hittar något på Team Sportia
som inte är allt för dyrt. Ska sedan hem och packa lite för ihelg ska jag
hem till mamma, plugga matte som en tok..

Nej, nu ska jag snart åka till skolan. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0