Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har min dag
varit helt okej, inte speciellt jobbig.. Hade sovmorgon till 09.50, skönt!
Dock var det inte lika skönt att vakna på morgonen - det spöregnade ute..

Gick till Hemåt klockan 09.00 då de öppnade. Gjorde intresseanmälan på
en större etta - 47 kvm med kök. Dock verkar det inte bli något av den för en
som arbetar på HSB har förtur till alla ettor.. Skit! :/  Cyklade sedan iväg till
skolan - i spöregn! Ni kan ju gissa om jag var dyblöt när jag kom fram..
Började skoldagen med Engelska B, gick igenom glosorna och politiksaker.
Sedan hade vi lunch, passade på att spela Skip-Bo i cafeterian innan vi
gick till matsalen för att äta pizza. På Matten gick det riktigt bra, räknade på
med repetitionsuppgifter. Dock var jag inte så motiverad men det gick!



När jag kom hem har det inte blivit så mycket gjort ännu.. Var ut på stan
en snabbis, hade ett ärende. Har även hunnit diska morgon/lunch disken,
lagat mat och sedan diskat igen. Älsklingen ska snart iväg mot Hjort's
och då ska jag ta itu med inriktnings-uppgiften som vi fick igår angående
barns sexuella utveckling. Tänkte även ta och dammsuga lite grann,
så det är fint när jag får besök från Haparanda imorgon! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0