Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har min varit
helt okej, jag har gått och längtat till helgen.. :) Nu är det äntligen helg, och
jag kommer ha fullt upp denna helg! Plugga, plugga, plugga - och ha kalas! :)

Började morgonen klockan 8.00 med en redovisning i Ped/Soc. Måste säga
att det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Fortsatte sedan med
Engelska B, gick igenom saker till provet som är nästa fredag. Till lunch
var det Potatisburgare, inte min favorit precis. Efter det var det efterlängtade
*inte* Matte B, hemsk lektion! Jag förstår verkligen ingenting av symmetri-
linje och nollställen, speciellt när man ska rita det.. Jag  hatar Matte B
just nu, och så har det varit hela 3:ans kapitel..



När lektionen var slut cyklade jag till Gallerian där jag mötte upp älsklingen.
Jag skulle få titta på kläder, och se ifall jag hittade något. Som tur är så
har ju Hansés öppnat igår på gallerian, och där fyndade jag! Hittade en
massa saker som jag ville ha, dock var jag snäll mot älsklingens plånbok
så jag valde ju inte allt. Jag ville ha en lång tunika med fickor som var
grå, så den köpte han åt mig som födelsedagspresent. Jättesnällt! :) <3
Var sedan in på Hemköp för att handla lite smått till helgen, och efter
det tog vi en Caffe Mocca på Wayne's Coffee.



Sitter just nu hemma och lyssnar på musik. Ska väl snart gå ner i
duschen innan vi gör mat. Eller kanske gör mat först, och sen duschar?
Nå ja, får se hur vi gör.. Ikväll blir det i alla fall att plugga engelska,
inte det roligaste precis men det kan vara bra.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0