Frasses

Hej på er allesammans! :) Usch vilken flottare jag har varit denna helg..
Igår åt jag och Carola pizza på Trocadero, och idag åt jag, älsklingen och mamma
Frassemål på Frasses.. Men oj så gott det var! :)



Lägenheten var jättefin, jag gör vad som helst för att få den! Det lustiga var
att när tjejen öppnade dörren så kände vi igen varandra, hon har gått på skolan
förra året.. ;p Sedan kände Kerstin också igen henne - för hon har jobbat där
Kerstin jobbar. De hade föresten en jättefin hund - en dvägpinsher. Jag tycker
inte om den rasen vanligtvis, men deras hund var jättesöt.  :) Finns inte så
mycket mer att berätta om lägenheten, men den var rymlig! Snyggt kök i alla fall.
Hoppas att kvinnan på Hemåt inte tar lägenheten, i så fall kanske vi får den..



Sitter här hemma nu och har spelat Vem vill bli miljonär nyss. Både jag och
älsklingen fick 3 000 000 var, dock fuskade vi på några frågor. När jag spelade
ensam - utan att fuska - då fick jag 80 000 kronor.  ;) Sitter med feber här nu..
Jag har mått konstigt ända sen Frassematen, och nu har jag feber och en
j*vligt risig mage..  :( Hoppas febern är borta imorrn så jag kan åka till skolan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0