Fotografering

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har min varit
helt okej. Inte så värst jobbiga lektioner precis under förmiddagen. Hade sedan
håltimme som ni ser i inlägget nedanför, då satt vi i biblioteket och pratade.
13.30 hade vi fotografering, förra året var vi bara 10 stycken på fotot även fast
det var 16-20 stycken som gick i klassen då. I år var det samma visa.. Vi var
bara 10 stycken idag igen, 3 stycken var borta. Nej - ingen av dem var sjuka!
Får väl se om man blir nöjd med fotona, hoppas gruppbilden blev bra i alla fall.

När jag kom hem efter fotograferingen (man fick träna hemma eller i skolan
till engelska provet, jag valde hemma) började jag direkt med maten. Sedan
diskade jag och fixade här hemma, innan jag började plugga till engelska
provet. Idag fick jag 51/51 poäng, fullpott! ;) Hoppas det går lika bra på provet
då.. Glosorna kunde jag idag lite bättre än igår, tur det. Nu ser älsklingen
Eurotrip samtidigt som han äter chips och dipp - jag funderar på att smaka
lite, tror ni jag får det? Ska alldeles strax läsa NSD, hann aldrig det på
morgonen eftersom jag var tvungen att fixa till mig inför fotograferingen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0