Dagens

Som många andra bloggare hade även jag tänkt ha med "Dagens" ibland.
Många gör en "Dagens"-lista varje dag, men jag får se hur ofta jag kommer
göra dem. Tänkte bara att det kan vara en rolig grej! :)


DAGENS LÅT: Var ligger landet där man böjer bananerna? *haha ;)*
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, Linne, Huvtröja
DAGENS DUSCH: Ingen ännu
DAGENS FRISYR: Uppsatt med tre klämmor
DAGENS MAT: Spaghetti och Köttfärssås
DAGENS HÄNDELSE: Föreläsning på engelska.
DAGENS PLANER: Plugga engelska glosor, förhöra älsklingen på teorin.
DAGENS VILL HA: Mjölkchoklad!
DAGENS SAKNAD: Kosmos
DAGENS DROG: Cappucino
DAGENS TRÅKIGASTE: Matte B-lektionen
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: Mjölkchoklad
DAGENS HUMÖR: Oerhört trött..
DAGENS SJUKA: Trötthet? ;b
DAGENS KOMPLIMANG: -
DAGENS SKRATT: När vi var vilsna på Manhemskolan
DAGENS BILRESA: Ingen, jag cyklar
DAGENS GRÅT: -
DAGENS DRYCK: Coca-Cola
DAGENS LÄNGTAN: Att se Maria Wern klockan 21.00 på TV4
DAGENS SPAN: Älsklingen? ;)
DAGENS KÄNDISSPAN:  -
DAGENS TELEFONSAMTAL: Älsklingen
DAGENS PERSONER: Klasskompisarna och älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0