Wall-E

Hej på er allesammans! :) Vad ska ni hitta på denna Fredagskväll?
Mina planer för ikväll är att åka till mommo, och sedan ha en myskväll
tillsammans med älsklingen. Imorgon är det ju faktiskt våran 2-årsdag! :) <3

När jag hade duschat tidigare idag blev jag jättetrött.. Lagade mat åt
mig och älsklingen, det blev pytt i panna. Sedan blev jag så mätt och trött,
så jag la mig i sängen - vad tror ni hände? Precis, jag somnade! Har alldeles
precis klivit upp från sängen efter en liten sovstund. Ska väl mest troligt
åka till mommo snart och hälsa på. Sen blir det att se Wall-E med älsklingen.
Han har sett det en gång tidigare, och den verkar rätt gullig - så ska ge
filmen en chans. ;) Wall-Eeee.. :)



Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0