Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag inte
klaga, första gången på länge.. Inatt somnade jag lite före 01.30, och vaknade
första gången före 09.00. Det är väl bra? :) Mina nätter börjar bli bättre, och
det känns riktigt skönt!



Idag har jag och älsklingen en fullspäckad dag framför oss! Först och
främst måste älsklingen kliva upp från sängen, så vi kan gå ner och äta frukost.
Sedan ska jag duscha, och älsklingen skulle visst tvätta bilen. Under dagen
eller eftermiddagen ska vi in till Kalix, måste förbi lägenheten och titta posten,
tanka, och köpa någon present åt mamma. Vi kan inte åka härifrån Kalix
förrän när Kerstin slutat jobba, och hon slutar 14.30, så.. :/

Nu ska jag försöka väcka älsklingen, så vi kan äta frukost.
Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0