Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Sitter just nu i datasalen tillsammans med
klasskompisarna. Dock är vi bara tre stycken här, resten är på vift. Efter denna
lektion slutar jag för dagen, och det känns j*kligt bra! :)

Har haft Relationer & Sex hela morgonen, vilket var helt okej. Dock vet jag
redan allt som hon berättade om, men men.. xD Fick även se en tecknad
film, haha. Nu har vi Pedagogiskt Ledarskap, och lektionen slutar först 11.30..
Sedan ska jag väl hem och äta lunch, måste även plugga till Engelska provet
som är imorgon.. ;/ Usch, det känns som att det provet kommer gå åt h-vete.

Nu ska jag fortsätta plugga, måste skriva efter projektmallen nu - och det är
inte det lättaste kan jag säga.. ;/ Men det är en bra träning inför trean då vi
kommer göra projektarbete efter den mallen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0