Sjuka på G?

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag? Själv kan jag inte klaga
allt för mycket, praktiken flöt på bra. Sedan har det varit sämre, jag har börjat
få ont i halsen.. Det känns inte ett dugg bra! ;/ Jag vill inte bli sjuk igen.. ;(

Vad har hänt under min eftermiddag/kväll? Ja, vad ska jag säga. Det har
inte hänt allt för mycket, jag har tagit det lugnt. Passade på att göra några
praktik-uppgifter (gjorde typ två, men det var jobbigt..) , det blev inge matte-
pluggande idag. Får väl ta det någon annan dag! :) Har även hunnit läsa
litegrann, snart har jag läst ut boken.. Bara några sidor kvar.



Nu sitter jag och tittar på S.O.S Familj, och snart blir det Andra Avenyn.
En helkväll framför tv:n helt enkelt! Okej, en timme men ändå.
Ha det bra så hörs vi, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0