Shoppingtur

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra Lördag? Själv har min dag
varit riktigt bra. Vaknade redan före 08.00, och klev upp alldeles pigg! Åkte
iväg till Haparanda vid 11-tiden, och då blev det en shoppingtur. Jag köpte bläck-
patroner till skrivaren på Elgiganten, sen blev det Skip-Bo på Barnens Hus,
och sist men inte minst en stor mössa på Intersport.  :)
*Visar upp bilder imorgon i ett inlägg*

När vi kom hem från Haparanda började jag plugga till matteprovet. Det var
inte speciellt roligt, men jag måste få ett G på provet åtminstone.. Till middag
blev det spenatsoppa, yummie! Efter maten fortsatte jag att plugga litegrann
tills det tog stopp, nu behövs hjälp.. Var till mommo och spelade Skip-Bo,
samt noppade mamma och mosters ögonbryn. Haha inte lite de skrek av
smärta.. xD  Voi voi!

Ska strax åka till kusinvitamin så han hjälper mig med matten.
Men först - ett parti Skip-Bo! :) Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Det där skip-bo är kul :) fast jag har typ lessnat. fick det i julklapp ;D

2008-10-04 @ 20:34:55
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0