Seskis

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har en bra Fredagskväll! Själv har jag
just ätit middag, blodpudding. Ska alldeles strax åka till min kusin och hälsa
på, måste ju berätta att jag klarade matteprovet. Det är ju trots allt hans
förtjänst, det var ju han som hjälpte mig med allting! :)

Har inga stora planer för kvällen, inga alls faktiskt.. Ska bara ta det lugnt och
njuta av att det är helg. Ska vara hos min kusin ett tag, och sedan kanske man
ser Idol. Får väl passa på att sitta vid datorn också, snoka runt litegrann.
Denna helg ska bli lugn, bara slappa och slöa.  ;)

Nej, nu ska vi alldeles strax åka. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0