Myskväll

Godkväll på er allesammans! :) Vill ni veta en sak? Mitt mag-onda har börjat
försvinna, sakta men säkert.. Sedan kanske ni även vill veta vad jag gjort
hela dagen här hemma? ;p

Har som sagt pluggat engelska, och även lite svenska. Det känns som att jag
kan det rätt bra, kan mycket kring Shakespeare och allt de han skrev. Det är
väl antagligen "huvudämnet" i Renässansen.. ;p Tittade på Våra bästa år vid
12.50 eftersom jag var hemma då. Förstår typ ingenting, nu  är alla tillbaka
i Salem, och en massa konstiga saker. Sådär är det, j*vla skola som gör att
man missar det.. ;b



Var ute och raggade för en stund sedan. "Raggade"  är väl inte rätta ordet -
Dunka kan man säga istället. ;) Träffade Carola och Simon utanför pizzeria
2000, dock såg de inte oss eftersom man inter ser in i bilen. Men vi tutade
som fasiken, så tillslut förstod de att det var vi. ;) Har precis ätit en Sundborn,
yummie! Nu är det dags att se Austin Power tillsammans med älsklingen.
Filmen visas på någon kanal, så ska passa på att se den. Väntar som fasiken
tills klockan blir 20.30, då är det Andra Avenyn - och 21.00 är Maria Wern! :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sara

De finns en sida som man kan se days sidan heter www.days.nu så om du missar så kan du se days på den sidan.

2008-10-07 @ 19:34:23
URL: http://lasarish.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.days.nu, bli medlem där så kan du se days när du vill.

2008-10-07 @ 23:45:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0