Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Nu undrar ni säkert varför jag skriver?
Det är nämligen så att vi inte har IV-val idag, eftersom vi skulle haft Relationer
& Sex istället. Men nähä, ingen skolsköterska eller kurator kom till 221.. Så vi
har ett långt hål nu istället, från 08.30 till 10.40.. ;o



Så nu sitter jag här hemma och har precis diskat. Får se vad jag gör här näst,
ska i alla fall åka till skolan lite efter 10-tiden. Då har vi Svenska B i en timme,
och sen har jag tre timmar hål igen innan Engelska B börjar! ;o Så denna dag
består mest av håltimmar, och två timmars lektion.. ;o *Onödig skoldag*

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag gör annat.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0