Lördag

Hej på er allesammans! :) Hade ni en trevlig Fredagskväll igår? Själv slutade min
kväll rätt tidigt, redan 22.30.. Men sedan fick jag ett samtal av älsklingen inatt vid
03-tiden, så pratade några minuter med honom - innan jag somnade om igen.

Denna dag har jag inte hunnit blogga alls, förlåt! Vaknade vid 11-tiden och
åt frukost, sedan åkte vi iväg till min kusin. Jag skulle vara barnvakt så Anne-Maj
hinner fixa i ordning allt inför Lucas kalas. Haha snacka om att Wilma var busig.



Har precis kommit hem därifrån, och nu ska jag duscha. Hade tänkt göra det
på morgonen, men jag tog sovmorgon istället. ;) Blir snart att äta middag också,
makaroner och korv. Till efterätt blir det stekta äpplen och marsansås hos
mommo senare ikväll.  Yummie! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0