Hungrig

Hej på er allesammans! :) Hur har eran skol/jobbdag varit? Min har gått otroligt
segt.. Enda skoldagen vi har lektioner hela tiden från 08.00 - 15.30.. ;p
Ni vet redan vad jag gjorde på mina lektioner före lunch eftersom jag skrev
det i inlägget nedanför. Tänkte berätta lite om vad som hände efter lunch..



Satt i cafeterian efter lunchen och spelade Skip-Bo, skitskojj! :) Sedan gick
vi till lektionen - Svenska B. Tittade färdigt på filmen Tartuffe, och vips så
var lektionen slut. Sist på dagen hade vi inriktningarna, vi på Ped/Soc fick
se en film om misshandel. När pappa slår mamma och så där.. Filmen
var ur pedagog-vinkel, om man säger så.. ;p

Nu sitter jag här hemma och väntar på älsklingen. Jag är jättehungrig..
Men inte kan jag redan laga mat, älsklingen är ute och övningskör, då får
ju inte han någon mat. ;p Så får stå ut ett tag till innan det blir dags för mat.

Nej, nu ska jag läsa bloggar. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0