Fredag

Hej på er allesammans! :) Hur har eran skol/jobbdag varit? Själv har den här
dagen varit riktigt slö, men ååh så härligt det har varit! Nu är det äntligen lov,
och det känns så otroligt bra. Kommer ta det lugnt hela höstlovet, inte öppna
en enda skol-bok.. :)

                                          

Redan på morgonen började festligheterna på skolan. Alla på skolan gick ut
för att hissa flaggen eftersom det är FN-dagen idag. Sedan gick vi in för att
se film, äta popcorn och chips. Vi tittade på Mysteriet på Greveholm, den
bästa julkalendern någonsin! Jag älskade det som liten, och älskar den
fortfarande. Helt sjukt vad bra den är! Efter lunch fick barnen gå en liten
orienterings-runda på skolgården, och på varje station fanns det bokstäver.
Sen när de hittat alla bokstäver skulle de komma på ordet, och ordet
var "Fred på jorden". Sist men inte minst fick vi äta donuts, yummie.

                   

Nu sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska rusa iväg..
Så jag får kliva på bussen och åka iväg, hoppas någon möter mig när
jag kommer fram. Annars får jag gå helt ensam, hähä. :D
Nej nu ska jag försöka skriva bokrecensionen till Svenska B, igår
blev det inget av det..

Ha det bra så hörs vi inatt/imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0