Film/Rekord


Irene Huss - Guldkalven


Det blev att titta på film igårkväll och mysa.
Filmen fick bli Irene Huss - Guldkalven, och den var såååå bra! :)
Måste säga att Guldkalven och Nattronden har varit de bästa
Irene Huss-filmerna. Så rekommenderar stark de två! :)





Sedan måste jag få säga en annan sak också som hände igårkväll!
Jag och älsklingen spelade Tony Hawk en massa igår, och jag
fick ett nytt rekord! Kan ni gissa vad mitt rekord är? :)
82 000 poäng typ, fyfarao vad stolt jag känner mig! Snart är jag
uppe över 100 000 poäng, då är det seriösa tävlingar mellan
mig och älsklingen.. ;)


Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0