Wallander

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra Söndagskväll?
Själv måste jag klaga litegrann, jag har fortfarande väldigt magont.
Hoppas det är bättre imorgon efter några timmars sömn..

                              

Just nu sitter jag och älsklingen bänkad framför Gordon Ramsey's F-word.
En matlagnings-serie på 5:an, nu är han världens snällaste. Inte alls som
i Hell's Kitchen..  :) Ska alldeles strax se Wallander - Blodsband, yeey!
Jag älskar alla Wallander, Beck och Van Veeteran-filmer, de är underbara.



Nu ska jag joina älsklingen framför tv:n tillsammans med lite choklad.
Inte alls bra för min hy, men jag måste äta choklad nu, annars överlever
jag inte! Haha, skämt å sido. Men choklad är underbart! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch åt choklad! ;)

2008-11-30 @ 21:55:09
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0