Utflykt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Onsdagskväll? Själv kan jag
inte klaga, tiden har rusat iväg.. Snart är det läggdags, om tre timmar typ.. ;b

Vad har hänt sedan förra inlägget då? Vi har ätit mat, och jag har diskat.
Sedan åkte vi iväg till gallerian för att titta på lite presenter till älsklingen.
Hittade en massa parfymer jag ville köpa åt honom, men han gillar axe
bäst så det fick bli det. Nu vet han ju vad han får i present, men bättre
det än att jag köper något han inte gillar.. :) Sedan har jag ju gett
en present tidigare, alla ljus-saker till bilen.



Var sedan ut på en liten utflykt, haha. Vi snurrade runt Kalix, på en
massa olika vägar som jag aldrig tidigare sett. Såg världens snyggaste
hus på Näsbyn, jäkla rikemansfolk! ;b Var påväg till Vitvattnet och titta,
men jag tyckte det var så låångt dit så vi vände i kälsjärv... ;b

Har nyss tittat på Unga mödrar, och nu sitter jag här. Älsklingen ska
alldeles strax få sitta vid datorn, så ska jag se tv igen. Ikväll blir det
att se Oskyldigt dömd.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0