Unga mödrar

Hej på er allesammans! :) Vet ni vad jag precis upptäckte?
Min favorit-serie är tillbaka!

Okej, det kanske inte är en serie - men dokumentär typ? Ja skitsamma,
ett TV-program i alla fall! Unga mödrar är tillbaka i tv-rutan, och gissa om
jag är glad! Upptäckte att serien har börjat visas nu igen, jag har sett
varje avsnitt tidigare när det visades - så jag är en trogen tittare.
Då är det en självklarhet för mig att titta ikväll också! Dock har jag nu
missat Måndagen och Tisdagens avsnitt, men det kan inte hjälpas.. ;/


                                         (bild från aftonbladet)

Men nu vet ni vad jag kommer göra ikväll - titta på Unga Mödrar!
Glöm inte; Kanal 5, klockan 18.30..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: ❤DENISE DORNELL❤

haha..går inriktning matte data:)de e kul

2008-11-19 @ 15:46:26
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0