Tråkigt

Hej på er allesammans! :) Nu har jag sett Våra bästa år, så nu är det roliga
över. Just nu har jag tråkigt, och vet inte alls vad jag ska göra.

Visserligen har jag Pedagogiska Ledarskapet att göra, sätta in texten
i Projektmallen - men det är ju så svårt.. ;o Får väl se om jag strax
försöker mig på det, vore bra i alla fall. Ska försöka hitta någon lista
att göra, finns ju tusentals olika - bara att välja och vraka! ;b





Förövrigt så kan ni anteckna att jag är sugen på hemmagjord pizza,
eller på spenatsoppa. Hoppas vi äter något av det till middag!
Ha det bra så hörs vi, Ciao!

HENRIK,  JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0