Torsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag
inte klaga precis, vet ni varför? Första snön har kommit, och det är grymt
mycket faktiskt! Barnen i skolan älskar det, vet ni varför? De kastar snöbollar
på mig, haha. Fyfasiken vad vi har skrattat samtidigt som man varit arg.. :b



Började 07.30, och då pratade vi litegrann. Sedan klockan 08.00 började
vi med Matte, då fick de lära sig klockan. De var faktiskt jätteduktiga!
Under Svenska-lektionen fick de berätta om sina böcker som de läst.
Efter rast så var det Matte igen, eftersom Torsdagar är Matte-dag.
Då fick de arbeta i sin mattebok, samt träna klockan. När 1-2:ans dag
gick jag med min handledare för att ha 4:orna i Svenska. Ganska roligt
att träffa andra barn också, inte alltid 1-2:an.. Så jag är ju lärare åt
alla klasser, det är faktiskt roligt att ha 5-6:an till och med trots att vi
nästan är lika gamla.. :)

Slutade lite efter 14.00 när jag fixat färdigt planschen som ska vara
på Haparandas bibliotek. Gå dit och titta på den! ;) Gick till mommo
för att ta en kaffe under tiden jag väntade på mamma. Kom hem för
30 minuter sedan typ, och detta inlägg har jag skrivit typ skitläänge..
Alla skriver på MSN, så jag hinner knappt skriva här något. Haha :D

Nu ska jag svara åt allt folk på MSN, sen ska jag göra Marie glad.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0