Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag inte
klaga precis, jag somnade direkt när Oskyldigt dömd slutade 22.00.. :)

Dagens planer då? Just nu sitter jag och väntar att klockan ska gå, så
jag får promenera iväg till skolan. Ingenting jag längtar efter, men det är
ju ett måste, så.. Fram tills dess ska jag sitta här och blogga samt läsa
bloggar. Sedan har jag lektioner, dock vet jag inte riktigt vad för några
men.. ;b



Slutar i alla fall kring 14.00, kanske dejtar Marie på hemvägen igen? ;)
Haha, yesbox det gör jag. Om hon inte har körning eller något sånt..

Nu ska jag söka litegrann på Kuriren och NSD ifall det finns något
om älsklingens bror som jag kan lägga in här. Det fanns en artikel
mest troligt om honom i dagens NSD. Allting stämmer då in på
den artikeln, så det måste ju vara han.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0