Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Min dag har varit
helt okej, lite trött är jag allt men.. Det har ändå gått bra!

Började 07.30 med planering, min handledare är fortfarande sjuk.
När lektionerna började hade barnen Svenska, då fick de göra någon fisk
med information om sig själv - när de är född, hur många de är i familjen
och så vidare. Morgonrasten fick de spendera inne eftersom det vräkte
ner regn, usch. På Matten gick det hyffsat bra, vi spelade geometri-bingo.
Till lunch var det fisksoppa, blä. Jag hatar alla soppor utom spenatsoppa
och mexicanasoppa! Efter lunch fick barnen fortsätta med papprena
om hur Gud skapade jorden på sju dagar, det var alltså So.
Sist men inte minst, Hemkunskap med 5:orna, det var jätteroligt.
De fick arbeta i en bok om frukt och grönsaker, och då skulle de göra
ett självporträtt av frukter och grönsaker. Haha, de var jättekul! :D



Nu sitter jag här hemma, slutade redan 13.40 - men då gick jag till mommo.
Men nu är jag ju hemma, så sitter och läser lite bloggar så här före maten.
Till middag blir det Fiskpinnar, yummie! Nej, nu ska jag fortsätta läsa
lite bloggar innan maten är klar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0