Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Jag antar att de flesta av er ligger och
sover, eller fixar er inför skolan/jobbet? Själv gör jag inget av de alternativen..

Jag vaknade 05.45, när älsklingen klev upp för att åka till jobbet. Känns
bra att vakna samtidigt, då hinner man se varandra en halv timme i alla fall.
När han hade åkt till jobbet, då fixade jag mig litegrann - och nu är jag
klar. Så jag tänkte fördriva lite tid här vid bloggen, och även läsa andras.

Idag blir det en jobbig skoldag, jag är inte förtjust i Tisdagar!
Vi börjar 08.00 med Matte B, sedan Engelska B, sedan två timmar hål,
och sist men inte minst Idrott.. Får se idag om vi verkligen har
stavgång som det står på schemat, hoppas inte! Det är ju svinigt
kallt ute, och en jäkla massa snö.. ;o Vi får väl se vad läraren bestämmer..
Just nu skulle jag vilja vara Marie, hon har sovmorgon till 12.00 eftersom
hon inte läser Engelska och Matte. Gud va skönt o ha sovmorgon! ;b

Nej, nu ska jag läsa andra bloggar innan jag stänger datorn.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0