Stjärnor hit, stjärnor dit

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Min dag har
inte varit något att hurra över precis..

Gick ner till busstationen för att åka med lokalen. När jag var påväg så
ringde älsklingen och frågade ifall jag ville ha skjuts eftersom han ändå
hade ärenden här i närheten. Tackade JA direkt, för det var svinkallt ute,
-15.. ;/ Väl nere på busstationen mötte jag Marie och så åkte vi iväg.
Kan säga att det var grymt mycket folk, lokalen var fullproppad med ungar.



När vi kom till skolan hade vi lektion med Ullis. Vi fick träffa vår nya "Malin",
hon som ska vara vikarie till sommaren. Beställde även huvtröjor som det
står Barn och Fritid på, eller vi ska i alla fall beställa. Tittade ut hur de ska
se ut, vilken färg, text osv. Vi kommer bli så jäkla snygga! ;) Hade en liten
rast, och då pratade jag med skolsköterskan. Hon hade äntligen tid..
Fick höra en jättebra sak idag, jag behöver inte göra allergitest mot klor.
Min idrotts-lärare har ju sett vilka utslag jag får när jag kommer i kontakt
med klor.. Skolsköterskan vet också hur jag ser ut då, så hon hade pratat
med skoldoktorn om det. De tycker att jag har bevisat att jag inte tål
klor, så jag behöver inte göra något test, eftersom de redan sett..  :)
På Pedagogiskt Ledarskap satt jag och Zandra och snokade på bloggar.
Under lunchen stack jag, Marie och Moa till Sandras körskola.
Lååångt hål, då spelade vi kortspel. Under NK:n fattade jag ingenting,
stjärnor hit - stjärnor dit.. Jag hatar verkligen NK, det är inte mitt starka
ämne! ;o Jag blir grymt förvirrad när vår lärare pratar, hon pratar way
to fast.. Åååh, har vi prov på detta - då får jag lätt IG! ;o



När jag skulle gå hem fick jag skjuts, lyxigt va? Älsklingen ringde mig
precis när jag var utanför Kalix Elektriska, vilken tajming! :) Nu sitter
jag här och dricker te. Ska alldeles strax diska morgon/lunch-disken.
Sedan kanske jag tittar igenom NK-skiten, vi ska ha muntlig redovisning
om några vetenskapsmän.. Dåligt att man inte får välja själv! ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0